W naszej codziennej pracy zadajemy sobie wiele pytań, m.in.: „w jaki sposób możemy jeszcze bardziej wspierać użytkowników naszych maszyn”. W poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie pomaga nam wieloletnie doświadczenie w produkcji maszyn rolniczych, zgrany zespół, szkolenia specjalistyczne oraz bezpośredni kontakt z użytkownikami naszych maszyn.
Program szkoleniowy SIPMA skupia się na przekazaniu aktualnej wiedzy fachowej. Obsługa naszych maszyn jest intuicyjna, ale wymaga wprowadzania w zasady ich funkcjonowania i użytkowania. Nawet najbardziej innowacyjne maszyny rolnicze wymagają wsparcia, profesjonalnej i kompleksowej obsługi technicznej oraz serwisowej.
Szkolenia specjalistyczne przeprowadzamy w kilku obszarach:
W poprzednim roku z uwagi na pandemię, szkolenia mogły być realizowane jedynie w formie online. Obecnie szkolenia handlowo-serwisowe dla naszych dealerów odbywały się stacjonarnie.
W dniach od 24 stycznia do 10 lutego na terenie SIPMA przeprowadziliśmy szkolenia serwisowe dla naszych dealerów. Tematem szkoleń było przedstawienie szerokiej oferty maszyn SIPMA, ogólnych zasad funkcjonowania maszyn, omówienie nowych rozwiązań technicznych i nowości w ofercie SIPMA, omówienie zmian modernizacyjnych, umiejętność ustawień, regulacji i przeprowadzenia ewentualnych napraw. Udział w szkoleniu wzięli pracownicy ponad 20-tu naszych dealerów. Po zakończeniu cyklu szkoleń uczestnicy otrzymali świadectwo ukończenia.
SIPMA nadal będzie kładła szczególny nacisk na treningi praktyczne, dlatego w trakcie szkoleń można było zajrzeć w zakamarki każdej z omawianych maszyn. To ważny etap w przyswajaniu wiedzy o nowoczesnej technice.